thanks Allah

Monday, December 27, 2010

minggu besama anak2

       cuti ni aku ngan anak2 amat rapat sekali sbb lepas cuti ni dia org dah balik asrama
       yg sulung dah mula kan sem baru nya di unikl,ptag aja babah ddia ada cuti kami pasti gi jalan2 ,bukan
       bukan kemana pon sekitar kl jer,sbb awal bln ari tu kami dah gi cuti ke utara
       rasa2   nya mggu lpas jer kami tgok wayang 2 kali.jln2 jgn cakap lah tiap2 mlm kot
      cuti2 ni pon aku masak lebih dari biasa, maklumlah anak2 dah besar2 mkn pon besar
     anak buah aku yg habis spm pon dtag dari kpg, maklim lah mak cik dia ni spoting,
      tapi klu sedara2 nak dtg umah aku x kesah sbb umah aku ni sentias tebuka utk dia org,
      ngan sapa lagi kita nak bermanja klu bukan ngan sedara mara,
      balik semuala pasal anak2 aku,semala gi beli baju sekolah biasa lah bila hujung tahun
      mesti gi shpoing,,,heheheheh..shoping baju sekolah.kopak gak lah babah dia ,tu belom masuk sekolah lagi  
      yg nak masuk asrama jer nti 2 org,masuk sem baru 1 org sekolah rendah 1 org,tapi x per anak2 tu mesti
      belajar tu yg penting,sekarang ni pelajaran yg pentingapa2 pon ibu bapa mesti berkerja keras utk antar
      anak2 ke sekolah,minggu ni minggu last anak2 aku kat umah,babah dia pon cuti seminggu nak habiskan
      cuti dia ,ingat dlm masa yg terdekat ni nak bawak dia org semua gi mandi manda kat air terjun lak....
ahhh....malulah..hahahah

saja-saja jer

keluarga bahgia

lucu-lucu

gemuk muka

sama tak serupa..hehhehhe

gedik......muslimah pon boleh bergaya tau...

suka nya 
      okey nati aku cita pasal cuti2 aku ngan anak2 kat air terjun lak....

No comments:

Post a Comment