thanks Allah

Thursday, December 23, 2010

nafas lega

hari ni aku dah boleh tarik nafas lega
alahamdullilah..anak aku berjaya juga walupon x semua A
tapi keputusan yg memberangsang kan juag
amin...amin...amin.....ya rabul al-amin
aku bersukur pada mu ya Allah
Kau memberkati doa hamba mu ini
anak buah aku pon ada 2 org yg amik pmr 1 sbelah suami 1 sblah aku
 alahamdulillah juga lah keputusan dia org pon ok gak
tapi boleh berbanga lagi ngan keputusan anak aku
walaupon perangai dia agak nakal tapi dlm pelajaran dia okey
dia selalu aja sakat adik dia
aku rasa dia ni cemburu gak ngan adik dia tu
tapi x per adik beradik spai bila nak gaduh2 ni x spai 5mnit dah ok
laps tu gaduh balik,pening gak kpala aku cuti2 sekolah ni
lpas ni tggal lah aku berdua jer ngan anak bongsu aku
 sbb abg2 dia dah masuk asrama akak dia dah mula kan berlajar semula kat U( sem 4)
tapi apa2 pon aku dah boleh tarik nafas lega.........
alahamdullilah......amin.....

No comments:

Post a Comment